16 september 2008

I want candy and money!

Fick precis största sockerkicken någonsin, det var lite läskigt faktiskt.
Såg liksom en bild på en godispåse
och då känner jag att jag är tvungen att ha godis!
Så brukar jag verkligen inte få.
Det var därför jag tyckte det var läskigt.
Men nu sitter jag iaf här med en daimbit i munnen.
Det var typ de ända godiset vi hade hemma så det fick duga.
Tidigare idag kom jag på att jag inte har shoppat på en hel månad.
Jag har liksom inte ens åkt in till stan och kollat.
Det kan ju bero på att jag inte har haft några pengar att shoppa för.
Men det känns ju lite segt.
Jag vill ha nya grejer nu!
Om fyra dagar kommer barnbidraget.
Jag längtar verkligen.
Då blir det shopping för mig.
Känns som att jag behöver lite nya grejer.
Framför allt en ny väska.
Lite t-shirts, koftor, någon mysig tröja och skor skulle inte sitta fel heller.
Jaja, jag längtar tills pengarna kommer iaf.
Och den här månaden ska jag spendera dom bra!

Inga kommentarer: