27 september 2008

Fredag kväll & lördag morgon


Igår var vi (tjejerna, tyvärr inte A och E) för de mesta av kvällen hemma hos Ellen. Det var väldigt mysigt och kul där med alla. Senare gick vi ut och träffade några andra folk. Där ute var de inte speciellt kul. Sen klockan tio över tolv åkte jag hem och somnade direkt.

Natten eller morgonen blev skitjobbig. Jag vaknade runt 7 och låg som en köttbulle med alla kläder på och smink hade jag också. Jag gick upp, tvättade bort sminket, bytte om till en stor skön t-shirt och gick och la mig igen. Men problemet var att jag verkligen inte kunde sova. Skitjobbigt eftersom att jag verkligen var trött. Så jag låg där och somnade kanske en halvtimme, sen vaknade igen, somnade i en halvtimme, vaknade, somnade... Ja, ni fattar! Väldigt irriterande iaf. Så nu för en halv timme sen (kl. 1) gick jag upp helt. Nu har jag ätit frukost och nu snart ska jag åka till Kista och möta Erika och Anna som redan är där. Pussen.

Inga kommentarer: