18 september 2008

Tredje gången gilt!

Nu har jag precis gjort färdigt chokladbollarna. Det tog en stund eftersom att vi har varit på Stinsen två gånger till efter den första gången. Andra gången vi åkte dit var för att vi bara skulle lämna den gamla kameralådan med alla gamla sladdar i. Och tredje gången var för att han i butiken hade glömt att mamma skulle skriva på ett papper till. Så mamma skulle egentligen åka själv och göra det. Men sen kom jag på att jag hade glömt att stoppa i laddaren till kameran i lådan och att vi inte hade något havregryn så jag kunde inte göra några chokladbollar. Så jag följde med. Men det var bara bra för jag köpte två olika lypsyl (behövs nu när det börjar bli kallt), en ny deo och så ville jag testa nya coca-cola light plus vitamins haha. Jag köpte också en ny smak på té som jag ska gå och smaka nu till mina efterlängtade chokladbollar!
Mer från mig senare ikväll.
Coca-cola light plus. (för dem som inte fattade vad de var)

Inga kommentarer: