25 september 2008

Chill dag

Vi slutade exakt för en timme och 11 minuter. Sista lektionen var So. Hela dagen har varit ganska lugn, inte så mycket jobb och istället mera skratt! En bra skoldag heltenkelt.

Efter skolan åkte jag, Sophie, Erika och Anna till Sollentuna. Jag lämnade in skorna som jag hade tänkt att göra och sen gick vi vidare till Ica och Guldfynd. Anna och Sophie köpte "hemliga påsar" på Guldfynd för 50 kr, haha! Det var ändå helt okej smycken i, inte riktigt så bra som man hade tänkt sig (iaf inte jag och Erika, hehe.) Men de stod ändå på påsen "värde 250 kr", och om de är sant så borde det ju vara helt okej smycken. Men det var iaf roligt och spännande att se vad som var i!

När vi hade varit på S-tuna ett tag så gick jag hem för att vara mer duktig och plugga. Eller ja, hitta lite mer grejer till uppsatsen. Våran No lärare sa att vi fick en sista chans att lämna in lite papper i hennes "fack" innan skolan imorgon också (som man egentligen inte får, men hon är snäll). Så jag måste åka till skolan, lämna papperna och sen åka till vallen för att vi har friidrotts dag imorgon. Ganska jobbigt, men det är de värt!

För att skryta ännu lite mer om att jag är duktig kan jag ju säga att jag fick 26 av 29 på min matte diagnos. Jag är stolt över mig själv just nu!

Inga kommentarer: