15 september 2008

Bara en blondin återstår..

När den jobbiga skoldagen var över så åkte jag, Ullis, Anna, Stina, Camilla och Sophie till Stinsen för lite olika ärenden. Jag och Anna skulle tex köpa ett par örhängen tillsammans och ta var sitt pga att båda har lyckas tappa bort ett av dom själva. Så vi behövde bara ett var och då delade vi (min smarta idé!) Jag och Ullis sprang också runt för att leta efter en ny kalender till mig eftersom att min låg i väskan som jag glömde ute. Men jag hittade ingen fin som jag ville ha så de blev ingen. Medans jag och U letade efter en almenacka så köpte Stina och Sophie hårfärg. Därefter tog vi bussen till Sollentuna och sen bytte buss till den som gick hem till Stina. Jag började färgade Stinas hår (brunt) och Ullis och Anna Sophies som skulle bli lite mörkare än hon hade. Sophies hår blev typ svart, eller kanske mörkmörkmörk brunt och Stinas brunt med lite nyanser av grönt. Sophie tyckte hon såg ut som en häxa men jag såg ingen större skillnad och tyckte de var fint. Och Stina säger att det var de största misstaget hon gjort i hela sitt liv, men det tycker jag var grovt överdrivet för jag tycker att hon passade i det! Men hon var/är inte alls nöjd och eftersom att hon hade köpt två färger ifall det skulle bli fläckigt så fick jag färga det igen. Jag hann tyvärr inte se resultatet av de, men jag tror garanterat att de kommer bli bättre då, och ingen grön nyans iaf! Jaja, vi får väl se. Hon är iaf sjukt missnöjd. Jag tycker faktiskt lite synd om henne för jag vet hur missnöjd och ovan man själv är även om de andra människorna tycker det är fint så känns de inte som det.

Just nu sitter jag och äter tortillini och dricker mjölk. Ska snart hoppa in i duschen och sen tror jag att jag ska äta glass.

1 kommentar:

Anonym sa...

önskar att jag kunde va blond med dig fortfarande!