24 september 2008

Om jag bara hade lite mer ork!!!

Nu har hela min kväll ängnats åt att försöka få ihop fakta och förstå allt till den äckliga uppsatsen vi ska ha på måndag. Asså jag vet inte vad jag ska göra. Både jag, min mamma och syrra tror inte på att jag kommer få ihop något bra av den fakta jag har och vi har letar som fan för att hitta någon bra fakta men det verkar inte finnas (?). Nu skiter jag i det. Jag orkar verkligen inte mer. Men jag är samtidigt rädd eller orolig inför det här. Dom tar det här jättemycket på betygen och det är ju trotsallt 3 ämnen som är inblandade i de. Jag måste höja mig i alla de ämnena också (Svenska, So, No) för att ens komma in på den skola jag vill gå på. Väldigt jobbigt! Så nu är jag helt stressad. Måste verkligen få ihop något bra av det här...

Inga kommentarer: