28 september 2008

Skjut mig

Asså ingen förstår nog hur jobbigt jag tycker att de här är. Jävla torsk i Östersjön. Det kommer gå sämst på uppsatsen även fast jag har kämpat som fan idag och är trött som en gris. Hela middagen satt jag och skrattade åt allting. De kunde säga vad som helst och jag bara skrattade. Och det var pga av att jag är verkligen så sjukt trött så jag skulle kunna somna stående.
Jag känner mig helt cp. Kan inte koncentera mig. Jag läser två meningar och förstår dem. Men sen kommer jag in i andra tankar fast ändå fortsätter jag läsa och sen efter jag läst halva pappret eller mer så märker jag att jag har tänkt på helt andra saker och inte har en aning om vad som stod. Det är ett stort problem för mig. Jag har typ världens koncentrations problem. Inte kul alls.

Inga kommentarer: