14 september 2008

Ångest söndag

Den här dagen har bara gått ut på att gå, känns de som. Har gått mer än 1 mil, jag lovar! Men de var mysigt.
Min kväll har jag egnat åt att vara hos min bästa vän Ellen. Vi kollade på tv bl.a nya programmet "Hål i väggen" som jag faktiskt tyckte var ganska roligt men lite för överskattat kanske. Vi åt supergod mat som hennes pappa gjorde (hamburgare och pommesfrittes.) Runt 8 skulle jag ta bussen hem därifrån och E följde med mig till busshållsplatsen och precis när vi typ är framme så ser vi bussen åka förbi mitt framför ögonen på oss, väldigt irriterande! Men som tur är så finns min extra pappa Johan (E's pappa) som ställde upp och skjussade hem mig, supergulligt! För jag behövde det verkligen, jag höll seriöst på att frysa ihjäl, fan vad kallt det har blivit asså.
Juste, jag har också färgat Annas hår, måste erkänna att det blev sjukt fint!
Just nu har jag världens ångest för att jag har en hel jävla äcklig skolvecka framför mig. Jag pallar seriöst inte mer, det är så sjukt jobbigt så att jag tror jag dör! Vi har flera läxor typ varje dag och jag vill bara ha helghelghelg så fort som möjligt. Och det blir inte direkt bättre nu när vintern kommer, jag vill ha sommaren tillbaka.. Jag önskar att jag kunde trolla så att alla slapp skolan och det var sommar året om!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var typ vid nio du åkte hem men, haha! Låter som en super härlig dag!

Matilda Kjellström sa...

Heheheh jaså (a) närminnet du vet, inte speciellt bra.