22 september 2008

Shoppingsugen!

Det som jag har störst lust att göra just precis nu är att shoppa! Det finns så sjukt mycket kläder, skor & andra accessoarer som jag skulle vilja ha.
Jag har verkligen inte varit inne i stan på evigheter känns det som. Vill bara vara där just nu & gå runt i massa affärer & hitta exakt allt man vill ha. De skulle vara riktigt härligt!
Funderar på att åka dit imorgon för att jag blev så sugen nu. Egentligen har jag verkligen inte tid för de, eftersom det är så himla mycket att göra i skolan nu. Men jag hoppas att någon vill följa med mig dit imorgon, annars åker jag nog kanske själv(?). Känns inte direkt som mig att åka dit själv & shoppa, men om jag verkligen vill något så brukar jag göra det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah nej har aldrig varit med om att du gjort det(A) hahah du har gjort om bloggen också, seeexy(A) men jag hänkisch gärna imorgon:D

Matilda Kjellström sa...

Härligt att du vill följa med, STINA! Haha