15 september 2008

En dålig deal

Shit, nu har jag ju gått med på de dummaste någonsin. Min kära vän Ellen håller nämnligen på att skriva en novell och hon är verkligen sjukt duktig på att skriva sånt. Jag beundrar verkligen hennes sätt att skriva för man fasnar liksom i det och kan inte sluta tills det är slut. Så jag tycker såklart att hon ska skicka in sina texter någonstans, till typ en tidning eller vad som helst bara så att flera människor upptäcker hur bra hon verkligen är!
Och de var då hon kom på att vi skulle göra en deal. Dealen är att ifall hon skickar in sin nya novell till en tidning och den kommer med eller ja ifall dom vill ha den och hon får pengar för det och lala, så MÅSTE jag söka in till Idol redan nästa år! Ja, shit det är helt sjukt.
Jag kom på nu att det är fan helt klart nästan att hon kommer med, eller jag skulle iaf lätt velat ha hennes texter så varför inte liksom? Och jag vill verkligen inte söka in till Idol, man skämmer bara ut sig tycker jag.
"Det är en av mina högsta drömmar att du är med i Idol", säger Ellen.
Så ja, vi får väl se hur det blir. Spännande.

5 kommentarer:

Anonym sa...

om inte du söker in, så kommer jag skicka en in kompis grej så du kan lika gärna göra själv (; /anna

Matilda Kjellström sa...

Hahaha! Men ofta Anjuuu.
Asså fyfan om hon kommer med i någon tidning eller skit. Då är jag död...

Anonym sa...

hahah, nej tror lätt att du skulle komma med så!

Anonym sa...

HAHAHAHAHA, det ska bli fett kul!

Matilda Kjellström sa...

Haha, vi får väl se hur det blir. :')