11 september 2008

Saknade Linnéa!

När jag slutade så kom Linnéa till min skola. Vi gick till tåget för att åka till Karlberg för att sola. Jag solade och Linnéa gav mig sällskap. När jag hade solat klart tog vi tåget till Sollentuna och gick hem till mig för att äta. Vi kollade på Top model och One three hill. Helt plötsligt blev båda typ sjukt trötta och la sig i min säng och somnade en stund, haaha (?). Vi vaknade typ runt åtta och då var hon tvungen att gå hem. Det var väldigt roligt att träffa tjejen igen, det var ett tag sen och båda hade en del grejer att berätta så!

Jag är så sjukt glad att det är helg nu också, eller att det är fredag imorgon. Har ju längtat hela veckan och de känns som att veckan gick väldigt fort över, skönt!

Ful bild, men jag hittade ingen bättre.

Inga kommentarer: