14 september 2008

INGEN MAT

Jag vaknade för typ en timme sen och då gick jag upp, satte på datan och gick iväg till köket för att äta frukost. Då märker jag att vi inte har några mackor, ingen juice, ingen fil eller någonting man brukar äta!!! Och allt det här beror på att min mamma har åkt till Berlin så att jag och min syster måste göra allting själva. Som ni märker går det inte speciellt bra. Hon åkte i torsdags och kommer liksom komma hem på onsdag, lycka till! Mamma lämnade typ 2000 till Amanda så hon skulle kunna köpa mat åt oss, men det verkar inte som att hon har använt dom pengarna speciellt mycket. Måste tvinga iväg henne till affären idag för det är verkligen kris. Jag åt liksom äpplen till frukost, inte kul alls!

Ska gå och duscha nu, skriver mera senare. PUSS.

Inga kommentarer: