8 november 2008

Vi har alla har varit små skitungar!

Jag tror jag har suttit på samma plats i typ 5 timmar. Det ända jag har gjort är att ha fixat med datorn och kollat på tv. Jag är rätt trött. Även fast jag inte har någon som helst anledning. Men så brukar det bli när man inte har gjort ingenting på några timmar.
Jag ångrar inte att jag stannade hemma ikväll iaf. Det var riktigt länge sen jag var hemma på en lördagkväll, och nu kommer jag ihåg att det faktiskt kan vara väldigt skönt!


Amanda satte just på en gammal film på när vi är små. Fan vad rolig man var när man var liten! Jag sitter och asgarvar åt mig själv. Och helt sjukt söt, man blir ju nästan kär!
Det känns ganska overkligt att jag en gång har gjort och sagt just de där. Det känns som en annan liten flicka än mig.
Nu kom jag på när jag var 2 år och Amanda 6, så var hon en riktig liten skitunge och var elak mot sin lillasyster (jag). Men när jag blev 3 år och syrran 7 så började jag bli en liten djävul mot henne istället (payback time!) Tex så hittade jag på att hon slog mig och sprang till mamma och pappa och fejkgrät för att hon skulle få skäll. Saken var att jag lyckades också, dem trodde på mig varje gång. Jag måste ha varit en otrolig skådespelare!

Följ min blogg med bloggkoll

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävla anusfeja!

Matilda Kjellström sa...

Jag skulle uppskatta om du vågade skriva namn!