2 november 2008

Sista dagen på lovet...

... vem som helst hör ju bara hur jobbigt det låter, "sista dagen på lovet", nä usch! Skittråkigt att lovet är slut nu. Jag har verkligen världens ångest. Fyfan var jobbigt!

Men jag har haft tur som har haft en sån bra sista dag.
Jag blev väckt av Ellen vid tolvtiden som berättade att hon nyss hade varit och köpt bröd för att vi skulle kunna äta det till frukost, gullunge. Vi åt frulle och sen satt vi kvar vid bordet och gjorde min svenska läxa. Sen började Ellen prata om att hon skulle springa ut och springa idag. Det lät rätt skönt så vi gick ut och sprang. Väldigt ovanligt för att vara mig, men det var riktigt skönt faktiskt. När vi kom hem körde Jonas (E's bror) hårdkörnings träning med Ellen. Hon var helt slut, (såg nästan döende ut där ett tag, haha). Det var otroligt roligt att titta på iaf!
Efter det gjorde vi ordning ett varmt skumbad till oss. Sjukt avkopplande! Där låg vi i säkert två timmar och lyssnade på musik och pratade.
Sedan kollade vi på reprisen av Desperate Housewives som vi missade i tisdags.
Efter det blev de lite jobbigare, vi var tvungna att städa Ellens rum som inte direkt var det renaste, om man säger så. Det tog sin lilla tid. Men sagt och gjort!
Johan (hennes papi) lagade supergoda hamburgare med pommes frittes till oss.
Tv:n var upptagen klockan sju så vi fick skynda oss iväg till bussen för att hinna till mig innan Gossip girl började. Det var egentligen tänkt att vi skulle hinna städa lite här också, men det pallade jag inte och sen var E tvungen att åka hem.

Okej, ifall jag var någon av er läsare skulle jag säkert tänka hur det där kunde var "en sån bra dag", men jag har faktiskt haft det skitbra idag hur tråkigt det än låter, haha!


Ellen stretchar(?) efter J's träning. E & M i badet.

Inga kommentarer: