13 november 2008


Nu sitter jag i köket och dricker grönt GOTT té. Vanigtvis brukar jag inte alls tycka om grönt té, men det här är faktiskt riktigt gott. Och det är ju bra eftersom att det faktiskt är nyttigt!
Imorgon är det fredag. Yeay! Jag vet inte varför, men jag inte inte ett dugg taggad på någonting. Jo, en riktig chillkväll med massa film. Det är jag suger på, just nu iaf. Det kan iof bero på att jag har varit så jävla trött idag. Efter mässan när jag och Erika var hemma hos mig somnade jag i min säng. Det var verkligen riktigt länge sen jag kände mig så himla trött. Ögonen stängde sig bara, gick inte att hålla dem uppe. Lite scary.
På torsdagar finns det verkligen ingenting roligt på tv, aboslut ingenting! Bara en massa skitprogram. Kan dem inte dela upp de bra tvprogrammen lite och åtminstonde ha något bra på torsdagar. Nä, dåligt jobb där alla tvprogram. Borde bli ändringar tycker jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är såå söt matilda :)))

Matilda Kjellström sa...

Haha tack Malin! Jag säger detsamma:)