23 november 2008

Min helg

Jag känner mig skitdålig. Jag har blivit sämst på att uppdatera mig, och det tycker jag själv är skittråkigt. Jaja, jag säger en än gång: jag ska bättra mig!

I fredags var det ju våran sista prao dag. Jättetråkigt!
Då fick vi också baka våra egna pizzor. Och den här gången helt egna, alltså göra degen också. Det var as kul, haha.
På kvällen var vi tjejer hemma hos Sophie och lite senare gick vi ut och träffade lite folk. Där ute var det inte speciellt roligt och jag kan inte direkt kalla det en lyckad kväll.

På lördagen gick jag, Ullis, Erika och Stina hem till Ullis och gjorde iordning köttbullar och makranoner. Inte lite heller, haha. Lite senare gick jag, Ullis och Stina hem till Stina och badade i hennes ute jacuzzi. Riktigt härligt! Senare tog vi bussen hem till mig för att städa och rensa bort kläder i mitt då otroligt stökiga rum. Så nu är det super snyggt här inne!
På kvällen var vi först alla tjejer och sen åkte vi hem till Anton där lite fler folk var. Jag hade skitkul hela kvällen, en lyckad kväll för min del alltså.

Idag (söndag) kom jag hem vid elva och ungefär en timme senare kom ena kusinen från Örebro med hans tjej och två små småttingar. Isaac och Johannes. Mina helt sjukt söta kusinbarn. Haha. Vi åt paj och fikade. Det var mysigt. Synd bara att jag var så jävla trött. Ögonen ville bara stängas hela tiden, men jag lyckades iaf hålla dem uppe. Heh. Tänk om man skulle ha haft en fem årings energi. Ja, gud då hade jag nog inte klarat av att bara sitta här och ta det lugnt nu. Då hade jag hoppar runt som en galning och skrikit, haha!
När dem åkt vidare hem igen gick jag, syrran och mami vidare till Stinsen.
Hem fick jag med mig en svart volangklänning, två t-shirts och en jordgubbs musmatta hehe.
Sen har jag bara kollat på tv och nu ska jag hoppa in i duschen.

Bilder ifrån helgen lägger jag ut i nästa inlägg!

Inga kommentarer: