12 november 2008

En toppen onsdag!

Idag har jag varit på jättebra humör hela dagen! Typ skrattat åt allt. Jag har haft en bra dag helt enkelt.
Jag hatar egentligen onsdagar, eller det är lektionerna som är jobbiga. Men idag funkade allt utmärkt, som sagt.
Efter skolan åkte jag och Anna hem till mig och kollade på OTH medans vi åt krocketter med bearnaisesås (som är båda våras favoriträtt). Senare gick vi in på datorn och underhöll oss med att spela massa spel som finns här på datorn. Och tro det eller ej, men det var faktiskt rätt kul!
Ikväll var det tänkt att jag och några av tjejorna skulle gå danspasset på friskis. Men det blev ändrade planer för min del. Jag ska stanna hemma och färga håret. Mamma skulle inte hinna annars. Så det var ju lite tråkgit. Men whatever liksom. Haha.
Nu ska jag gå och hämta något att äta, glass låter gott!
Btw, som alla ser har jag bytt tillbaka till min gamla mall. Det funkade inte riktigt med bilderna...

Inga kommentarer: