10 november 2008

BTP vs PB

Nu bytte jag nyss ställe från sängen till soffan framför tvn. Min nya favoritplats. Man får inte ont i nacken (som man får när man ligger i sängen) & man får inte ont i rumpan (som man får när man sitter på golvet eller i köket.) Alltså blir det den perfekta platsen, inte ont någonstans! Haha.

Jag sitter & äter kiwi och päron, som då blev min middag idag. Medans jag äter kollar jag på Boston tea party som precis började. Jag kommer sappa lite mellan Boston tea party & Prison break eftersom att dem går samtidigt. Men jag brukar kolla mer på BTP eftersom att jag tycker att Prison break har spårat ur lite. Första & andra säsongerna var mycket bättre. Men så brukar det bli med tv serier, bäst i början & spårar ut helt i slutet. Det är inte helt ovanligt faktiskt.
Men nu ska jag kolla, herrå!

Inga kommentarer: