9 november 2008

Praoen är något jag ser fram emot

Nu har jag precis kollat klart på She's the man. Det var länge sen jag såg den och den är faktiskt grymt rolig!


Om ett tag börjar favorit programmet Gossip girl. Jag längtar! Fast ändå inte, eftersom ju mer klockan blir ju närmre måndagen kommer du. Och jag ser inte direkt fram emot en hel skolvecka. Jag är helt sjukt skoltrött! Så det är tur att vi har prao veckan nästa vecka. Det behövs verkligen. För dem som inte vet vart jag ska praoa så ska jag praoa i Stinsen på ett café med Stina. Det kommer bli toppen, tror jag. Lite repris ifrån förra läsårets prao, då jag och Stina praoade på Tessie som också ligger i Stinsen. Om det blir likabra som då, så är jag helnöjd!
Det dåliga med praoen nu är att vi bara får praoa en vecka istället för två som i våras. Det är tråkigt faktiskt. Jag hade gärna haft det i flera veckor bara för att undvika skolan, hehe. Men tyvärr så blir det inte så!

Inga kommentarer: