24 november 2008

Grabben är tuff!

Jag älskar den här bilden!
Hittade den nyss när jag letade runt lite efter bilder.. HOST*! Haha.
Nejmen, bilden är på mig och Fred. Den är tagen för lite mer än ett och ett halvt år sedan. Alltså rätt länge sedan.
Egentligen vet jag inte varför jag gillar den så mycket. Jag ser ut som helvette och Fred ser man knappt.
Men jag kommer ihåg hur roligt vi hade då. Så det är troligen därför jag tycker om den så mycket som jag gör.
För den väcker upp minnen. Minnen från sommar 2007 och med lilla Freddie. En helt härlig människa rakt igenom. Okej, jag måste också erkänna att det är nog han jag har haft störst lust att döda av alla människor jag känner och har kännt. Inget illa menat till dig Fred. Men vi har bråkat en hel del (väldigt,väldigt mycket) genom åren. Men nu är vi toppen vänner och du är min favorit charmör Fred Richter! PUSS PÅ DIG. (;



2 kommentarer:

Anonym sa...

och vem har tagit bilden;)

Matilda Kjellström sa...

Stina Andersson!
Jag tänkte faktiskt skriva det. Men så blev det inte. Haha.