6 november 2008

Aerobics

Skoldagen har varit helt okej, eller iaf förmiddagen. Efter lunch hade vi bara so provet kvar att göra och det gick ju sådär om man säger så. Hela provet var 9 sidor och vi hade bara 90 minuter på oss att göra det. Så jag hann inte göra hela provet och det känns inte speciellt bra. Men ett G måste jag iaf få, det är jag helt säker på och jag hoppas på ännu mer men jag vet inte...

När vi slutade åkte jag och Anna hem till mig. Vi åt mellis och bakade en (kladd)kaka. Nu ligger vi i sängen och kollar på Las vegas. Och för en stund sen kom även Ullis. Klockan halv 7 ska vi gå på aerobics på friskis. Det ser jag fram emot faktiskt. Hehe.

Jag köpte även hårfärg idag och tänkte försöka hinna färga det idag. Hoppas mamma har tid. Jag vill ha det överstökat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

skulle inte du bli brunett? hahah härligt att man inte slipper vara själv iaf twiinie;)

Matilda Kjellström sa...

njaee, jag väntar nog ett tag med det. känns bättre med gamla vanliga blonda färgen.
när jag har börjat sola igen och blivit lite brunare så kanske, större risk att du blir ensam då gummsan!