16 november 2008

Ingen lust alls

Ja, jag vet jag har varit jävligt dålig på att uppdatera idag, men jag har verkligen inte haft någon lust alls att skriva.
Idag har jag bara suttit hemma i soffan med datan i knät och tvn framför mig. Otroligt skönt faktiskt.
Imorgon är det ju prao som gäller. Börjar tio. Det betyder alltså sovmorgon. Riktigt härligt faktiskt. Vi kommer säkert få jobba häcken av oss. Det är nog dock inte lika härligt. Men vi får väl se.

Nu sitter jag och tittar på Into the blue som går på trean. Bra film. Det som gör det lilla extra är en av huvudrollerna, Paul Walker. Fan vad het han är! Han är fasiken lika snygg som Chad michael murray och Chace Crawford och det är riktigt svårslaget!
Och här är puddingen, Paul Walker.

5 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte säga vad du har för lap tpo?

Matilda Kjellström sa...

Jo självklart. Det är märket asus :)

Matilda Kjellström sa...

Juste, och kostade lite mer än 6000kr

Anonym sa...

okej tack så mkt! =)

Matilda Kjellström sa...

Inga problem, haha.