18 november 2008

Man håller det man lovar

Nu sitter jag här i sängen och kollar på Vakna med the voice och jag har precis insett att jag gick upp alldes för tidigt. Skitjobbigt. För jag fick verkligen kämpa mig upp ur sängen till duschen. Det var hemskt!
Men nu efter en varm dusch är jag iaf ganska pigg.

Nu har jag jävligt mycket klädångest, (som jag aof alltid brukar ha.) Jag kan inte välja vad jag ska ha på mig. Jag hatar det! Det känns som om jag behöver lite nya kläder. Jag tror det blir stan här någon gång i veckan.

Idag ska jag också äntligen släpa mig till Stinsen och lämna in kameran. Jag har varit lite för lat för att göra det tidigare, men nu känner jag att jag är tvungen att göra det. Det är ju väldigt tråkigt med såhär lite bilder som jag har tagit på sista tiden pga av det. Så nu lovar jag mig själv och er att lämna in kameran idag!

Inga kommentarer: