11 november 2008

Godmorgon.

Jag vaknade för ungefär 40 minuter sen och då gick jag upp och duschade på en gång. Jag vet faktiskt inte varför jag gick upp så tidigt eftersom att jag börjar klockan 9 idag. Men då behöver jag iaf inte stressa.
Just nu sitter jag i sängen med datorn och kollar på Vakna med the voice. Halv åtta ska Elin Kling komma och besöka dem (som vanligt på tisdagar). Jag gillar när hon kommer dit och har med sig massa kläder och visar upp var dem är ifrån och så. Det är roligt för ofta blir jag ofta sugen på att köpa något av det, eller åtminstonde leta upp det i butiken.

Idag är första lektionen idrott, rätt jobbigt. Jag brukar alltid sätta på mig gympakläderna hemma och sen gå direkt till lektionen för annars hinner jag inte, + att det känns väldigt onödigt att byta om när man just har gjort det.
Det känns som det kommer bli en bra dag idag, jag vet inte varför men jag är inte speciellt trött eller något sånt och det är ju skitbra!
Nu ska jag gå och sminka mig, ha en bra dag!

Inga kommentarer: