20 november 2008

Tredje gången gillt!

Dem här två dagarna har jag inte varit inne på datorn någon gång alls och därför har jag inte kunnat blogga något heller. Det mesta skälet till det är faktiskt min underbaraste vän Stina. Hon får alltså skulden eftersom att jag har tillbringat hela 48 timmar med tjejen.

Praoen är skitbra, har inte haft en sån här rolig vecka på riktigt länge och absolut inte skrattat så mycket som jag har gjort det här senaste dagarna.
I tisdags fick vi baka våra egna pizzor, klå den ni! Haha. Nej men det var kulkul. Och om jag ska vara helt ärlig så var det det godaste pizzan jag någonsin har ätit!!!

Jag kan ju inte direkt säga att det har varit min lyckligaste vecka inom tekniken. Min kamera var ju sönder (som sagt) så nu i veckan när jag skulle lämna in den på lagning så visar det sig att den tydligen var så trasig så att den inte gick att laga. Och det betyder att man då får en alldeles ny kamera, men då måste man också betala fucking äckliga 700 kr. Så jävla irriterande. Så nu blev man typ pank helt plötsligt.
Och grejen är att jag har redan fått en ny kamera för att den gick sönder förut också, så då fick vi också betala 700 kr. Så nu har jag haft 3 stycken exakt likadana kameror på 3 månader. Jag undrar, hur fan lyckas man egenligen?! Men man brukar ju alltid säga tredje gången gillt, ellerhur? Jaja, jävligt irriterande iaf.
Det andra teknikfelet hände idag. Min kära vän Ellen råkade spilla vatten över hela mig och så lyckades det bli en vattenpöl i min ficka där min mobil låg! Jag märkte pölen lite för sent så när jag tog upp den så var den helt våt. Först funkade den utmärkt, men nu går den inte ens att sätta på längre och den är dessutom helt immig på rutan. Irriterande, IGEN. Så nu får jag ha en Bmobil som jag hade i 7an. Så måste jag lämna in den också, som säkert också kommer kosta massa pengar. AH! Jobbigt läge.

Inga kommentarer: