6 november 2008

Helgen närmar sig

Nu har jag och Ullis varit duktiga! Jag tyckte att det var riktigt roligt, fast också väldigt svårt eftersom att det var första för oss. Alla andra hade typ gått 10 gånger och kunde allt galant och det gjorde ju inte direkt vi, haha!

Just nu sitter jag med en ansiktsmask på mig och har precis duschat. Jag måste säga att man känner sig sjukt snygg när man har ansiktsmask på sig. Haha, riktigt fult är det!

Det blir ingen färgning idag för min del (pga att varken jag eller mamma pallar) men mamma färgar sitt hår nu. Hon har typ värsta paniken för att det ser rött ut och springer runt i huset och säger att hon måste ta ut färgen på en gång och att hon inte kan se ut såhär för att hon ska ut imorgon och lala. Själv tycker jag bara att det är roligt, hehe (skadeglädje(?!))
Jag tror hon tvättade ut det nu, är nyfiken på ifall det blir rött eller inte. Då kommer hon åka till närmsta öppna butik och köpa nu färg, det kan jag lova!

Inga kommentarer: