28 november 2008

A raw late night

Jag kom nyss hem ifrån Sophie. Dagen blev inte riktigt lika jobbig som jag hade tänkt mig. Både no provet och matte diagnosen gick bra. Novellskrvningen också för den delen. Så det var ju gr8!

Nu snart ska jag och syrran ta tåget till Karin (min extra mamma kan man säga, eller f.d iaf) som bor i Karlberg. Där ska vi äta middag och ha det mysigt som vi alltid brukar ha. Senare vid 11 ska vi på "a raw late night". För dem som inte vet vad det är, så är det massa stand up komiker som uppträder på en stor scen, i det här fallet på Kina teatern inne i stan. Det är faktiskt skitroligt, jag var på det i våras fast med andra komiker än dem som kommer vara ikväll då. Det ser jag fram emot!
Jag hoppas ni får en rolig kväll, för det kommer troligtvis jag att ha!
Men från mig sent inatt eller imorgon. PUSS.

Inga kommentarer: