3 november 2008

Helt ok skoldag ändå

När skolan var slut blev det att vi stannade kvar i skolan en stund (jag, Camilla och Sophie) för att vänta på att Ullis skulle komma hem ifrån Spanien. Vi var alldeles flummiga och jag var på skitbra humör!
Efter en stunds väntade insåg vi att hon inte skulle komma på ett tag så vi gick vidare hem till Sophie istället. Där gjorde vi gröt. Gröt skapar ju världens julstämning alltså! Riktigt härligt.
Till slut kom efterlängtade Ullis och lite senare även Stina. Vi gjorde inget annat än att prata, (förutom Camilla som hade värsta powern och skuttade runt till polyfoniska ringsignaler på mobilen, haha!)
Stina åkte hem och Sophie, Ullis, Camilla och jag drog till Friskis. Jag pallade dock absolut inte träna och gick hem.
Här hemma har jag bara ätit middag, tittat på tv med Ingrid och syrran och skrivit klart min svenska läxa.

Jag skulle egentligen behöva plugga till So provet som vi har på fredag och städa mitt rum. Men det får bli en annan dag.
Nu ska jag gå och titta på mer tv och äta kiwi!

Inga kommentarer: