15 november 2008

Fredag, igår.

I min förväntan så hann jag såklart inte till bussen så jag fick ta nästa. Så det började bra, haha.
Efter skolan gick jag, Stina, Anna och Sophie hem till Ellen som redan var hemma. Där gjorde vi inget speciellt, bara pratade. Sen åkte jag och Anna till Kista och åt på donken, hehe. Det var nog det roligaste besöket jag någonsin har gjort på Mc donalds faktiskt! Haha. Efter de åkte vi hem till Stina där Camilla och Sophie var. Vi sjöng, dansade och hade skitkul! Lite senare kom även Ellen och Ullis. Då var det fortfarande lika roligt och jag hade verkligen humöret uppe.
Sen kom Stinas storebror och hans kompisar och badade jacuzzi, som Stina och Ellen också gjorde. Vi andra var inne och lyssnade på högmusik och roade oss.
Någon timme senare kom Kevin, Sebastian, Christoffer, Mathias, Fred och Daniel.
Jag tog kvart över ett bussen hem och somnade direkt.
Ju mer klockan blev desto tråkigare blev det. Det var verkligen så! Men om man sammanfattar allt, eller det i början iaf, så hade jag skitroligt!
Tyvärr kunde jag inte ta några bilder själv eftersom att min kamera är sönder (det förstörde en del, för jag ville verkligen göra det, haha).
Så här har vi några bilder från Annas kamera som jag snodde från hennes blogg, hehe.

Inga kommentarer: