11 november 2008

I MISS MY OLD HAIR!!!!!

Okej, jag klippte mig på fredag den trettonde, vad förväntar jag mig egentligen? Aja, nu har jag kommit över det, men jag har gråtit många tårar över det, i somras. Det var fan inte kul! Jag skulle typ göra allt för att få tillbaka mitt gamla hår känns det som, eller kanske inte just de håret. Men få det att växa ut lika långt som det var iaf. Och nu vågar jag inte gå och klippa mig hos min frisör längre. Hon har alltid klippt mig bra innan och jag har aldrig förut blivit missnöjd när jag har varit hos henne. Men nu, jag kommer aldrig gå till en frisör igen...typ? Jag kommer klippa mig själv, de får vi se hur bra det går. Men jaja det jag ville få ut med det här inlägget står i rubriken. Fast egentligen borde jag kanske skriva "I want my old hair back!!!!", men jag vill/gör båda sakerna så det går med vilket som.

2 kommentarer:

Anonym sa...

matilda din design var mycket finare förut :)

Matilda Kjellström sa...

ja, jag vet. jag ska byta tillbaka så fort jag orkar.