27 december 2008

Tre riktigt bra dagar!

Okej, väldigt dålig uppdatering här i bloggen pga att jag helt enkelt inte har haft tillräckligt med tid över. Känns som om det har varit fullt upp de sista dagarna. Och nu är ju julen trotsallt över, eller nästan iaf. Fast jag tyckte inte det kändes som det någonsin var jul så det gör ingen skillnad.

Min julafton var supermysig! Jag bara umgicks med min härliga släkt och fick massa bra presenter (kläder, pengar och m.m.). Så jag är helnöjd!

På torsdagen var jag mest seg. Vaknade hos kusinerna och fortsatte att vara med släkten. Mysigt. Vid typ 6 åkte vi hem och mamma lämnade av mig hemma hos Anna. Jag, Erika och Anna åkte till Kista några timmar senare för att se på bio, Twilight. Helt jävla sinnersjukt bra film som jag är störtkär i nu och vill bara se den om och om igen. Ja, sjukt bra alltså.
Efter filmen åkte alla tre hem till mig och tittade på Never back down (en annan sjukt bra film) och sen såg vi även Twilight en gång till, heehe!

Nu idag (fredag) så har jag bara varit i Stinsen en stund med Anna. Köpte en stickad tröja från bikbok för halva priset, riktigt bra kap! Härligt nu när det är mellandagsrea och när man har fått lite money så man shoppa järnet! Haha. Det enda negativa är att det är så jävla mycket folk och alla köer är runt hela affärerna. Men det är sånt man får stå ut med.
Nu på kvällen har jag varit hemma hos barndomskompisen Matilda. Eller ja, jag har kännt henne exakt hela mitt liv. Jag hade mysigt, vi åt middag, kollade på film, spelade spel, gick promenad och pratade om allt mellan himmel och jord, haha. Så jag har haft en riktigt bra kväll. Synd bara att vi ses så sellan, det måste ju nästan ändras tycker jag!

Imorgon är planerna att åka till stan med Stina och shopppppppa. NICE.
Mer från mig då, och om vi har tur så har jag även laddat upp ALLA bilder från hela veckan då.

Inga kommentarer: