23 december 2008

Kort om min måndag & tisdag

Vaknade typ kvart över 11 och tog burren till Ellen tio i 12. Hemma hos henne lekte vi med hennes supergulliga nya lilla hundvalp som hon fick i söndags. Verkligen ur gullig, och den har gjort mig kär! Vi kollade också på film, skräckfilm (The strangers) som jag då tyckte var väldigt läskig hehe. Lite senare kom Kevin och Fred och sen ännu lite senare kom även Camilla.
På kvällen gick vi ut och träffade lite härligt folk, gjorde ingenting speciellt sådär.
Jag, Ullis och Ellen sov hemma hos Ellen.
Jag vaknade runt 11 och då var U och E redan uppe och satt vid frukostbordet och åt frulle. Senare åkte vi till Barkaby för att köpa det sista julklapparna. Och det tog ju sin lilla tid att komma dit, hehe! Men när vi väl var där så var allt gr8.
Jag kom hem runt 6 då maten var klar som då var pannkakor, yummi! Sen nu ikväll har jag bara varit hemma och umgåtts med familjen (för att jag inte fick gå ut för mamma), typ slagit in presenter och spelat spel.

(Bilder från igår läggs ut senast på torsdag)

Inga kommentarer: