7 december 2008

Lördagkväll

Det var tänkt att vi alla tjejer skulle äta middag hos Anna, men så blev det inte pga att hon blev sjuk. Istället åkte jag, Ellen, Stina, Sophie och Ullis hem till Ellen och kollade på film. Narnia, som gick på kanal 5. Och tro det eller ej, den var faktiskt bättre än jag trodde!
När den var slut gick vi ut och mötte hldgrabbarna, haha. Det var också tänkt att vi skulle gå in till Kevins bastu, men så blev det inte heller. Istället var vi ute rätt länge och lite senare gick vi till Jonatan och Antons bastu. Senare åkte jag och Ellen hem till mig och sov.

Enligt mig hade jag en helt okej kväll, tack vare att jag var på gott humör och skratta otroligt mycket. Men det hade kunnat vara mycketmycket bättre, som tex stället.


Jag och Ellen hemma hos henne.
Här får ni också se mig i brunt hår! Haha.

Inga kommentarer: