14 december 2008

3:e advent

Vi vaknade ungefär vid 10, då vi gick upp för att äta frukost. Då märkte vi att Harry Potter och hemligheternas kammare gick på tv så vi satt bänkade framför tvn och kollade på hela filmen. Den är ju helt sjukt bra ju! Dessutom så var den dubbad och det gör saken så mycket roligare. Det ser ju seriöst helt psykat ut. Haha. Och efter att vi hade sett klart den ville vi såklart se vidare på Harry Potter filmerna. Så då satte vi på den fjärde filmen "Harry Potter och den flammande bägaren" eftersom att det var den enda jag har här hemma. Filmerna är verkligen riktigt bra, och det hade jag glömt!

Nu senare ikväll har jag kollat på tv, Gossip girl och One Tree Hill. Säsångsavslut på båda. Tråkigt! Jag har också gjort min fula hemkunskapsläxa, det tog sin lilla tid. Men jaja, hoppas det blir bra iaf, för den läxan togs tdligen mycket på betyget.

Men nu ska jag gå och spela kort med min härliga familj, haha. Mer från mig senare, hejdå!

Inga kommentarer: