8 december 2008

Härliga måndag!

Jag började kl 8 med hemkunskap, då vi skulle laga en egen maträtt. Vi har alltså fått bestämma innan och gjort en inköpningslista över vad man behövde för att göra den. Man fick dock bara använda 30 kr/per person. Jag och Erika skulle göra alldeles egna krocketter, egen beanessås och kycklingfilé med ost på. Och gissa hur det gick? Ja fyfan! Våra krocketter blev helt degiga inut i och brända utan på, beanesåsen blev brun med massa klumpar och typ bara smör i. Låter det gott kanske? Haha, nej usch det var bland det äckligaste jag någonsin smakat på, särskilt krocketterna euuuuuw säger jag bara. Men huvudsaken var att vi hade kul! Jag fick mig väldigt många goda skratt.
Jag och Erika fortsatte att ha roligt hela skoldagen.
Jag har faktiskt haft en ovanligt rolig skoldag idag!

Inga kommentarer: