21 december 2008

Lördag 20/12


Det blev inte att vi träffades hos Ullis, istället var vi alla hemma hos Stina.
Jag blev riktigt glad över min julklapp som jag fick av söta Camilla! Jag fick ett par stora guldörhängen, ansiksmask och dem här leggingsen som är på bilder till vänster. Tack så mycket för det kära du! :)
Efter vi hade varit hos Stina en stund åkte alla tjejor som vill ha chillkväll hem till Anna och kollade på Harry Potter 5 som gick på canal+. Jag hade faktiskt också velat se den eftersom att jag inte har gjort det än, men det får bli en annan gång! Vi andra (Ullis, Sophie, Stina och jag) åkte till Sollentuna för att U ville ha godis och för att sen byta buss mot tegelhagen.
Dem andra gick till Kevins bastu och jag gick till Mathias. För det mesta så hade jag en supermysig kväll!
Men nu ska jag bara dricka upp mitt té sen måste jag sussa.
Juste, jag vill spela bowling imorgon, vi får väl se om någon/några vill ge mig sällskap! Haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi åkte faktist hem till Ellen, hoho :)

Matilda Kjellström sa...

Jaha, haha. Då trodde jag fel!