10 december 2008

Pluggonsdag


Nu har Anna precis gått härifrån och jag sitter i soffan ch dricker té medans jag kollar på säsongens sista Grey's anatomy. Jag tycker det är riktigt tråkigt att det är säsongsavslut på alla serier den här veckan. Vad ska man kolla på sen liksom?
Efter skolan idag var jag tvungen att göra ett No prov och en engelska uppsats som jag missat att göra. No:n gick helt okej bra. Jag hoppas verkligen jag får vg i no. Det är jag faktiskt värd! Engelskan därimot gick lite sämre, haha.
När jag var klar med det så åkte jag, Sophie och Anna till stinsen för att handla julklappar. Jag hittade dock ingenting och gick mest runt och klagade på att allt var så jobbigt, heheh. Eller jo juste, jag och Anna köpte en chipspåse och gräddfil på Vinn. Haha. Sen gick vi vidare hem till mig och åt chips och dipp, yummi!
Men vi var faktiskt också riktigt jävla duktiga. Vi har gjort 3 olika labrapporter. Det var nog det jobbigaste jag har gjort på länge. Men bra blev det iaf! Så nu är jag stolt över mig själv. Det gillar vi! :)


Inga kommentarer: