18 december 2008

Jullovet närmar sig

Idag har vi varit i gamla stan med klassen. Det var faktiskt inte lika hemsk som jag hade trott. Jag, Anna, Carima, Erika och Sophie satt bara på ett fik hela tiden typ. Så det var rättså mysigt! Vi fick gå därifrån vid 1 och då åkte jag, Anna, Sophie och Erika till "vanliga" stan för att shoppa de sista julklapparna. Och det gick ju bra för min del iaf, jag hitta äntligen det jag sökte även fast det tog sin lilla tid hehe.
Sen delade vi upp oss och Sophie och Erika åkte vidare till Kista och jag och Annis åkte hem till mig. Där åt vi och färgade mitt hår, eller rättare sagt tonade mitt hår. Det blev faktiskt rätt bra, eller iaf finare än innan. Nu är det lite mer röd nyans i det istället för typ grön nyans med några blonda slingor i, haha!
Efter en stund kom Erika och Sophie tillbaka till oss och då låg vi bara och chillade i min säng.

Nu efter när dem gick hem har jag suttit och slått in paket. Riktigt härligt. Då märkte jag också att jag verkligen gillar dem där snörena som brukar sitta på paketen. Jag tror det är min grej helt enkelt! Haha.

Förra året på lucia.

& SNART ÄR DET JULLOV FEEEEEETT MED NICE!!!!!!

Inga kommentarer: