7 december 2008

2:a advent

Jag blev väckt av min vääääldigt pigga vän Ellen. Hon typ tvingade mig upp ur sängen klockan 10. INTE KUL! Hon ville att jag skulle hjälpa henne med hennes läxor. Ja, åh gud så bra det gick hehe.
Efter ett tag kom Ullis. & precis när hon kom märkte hon att hennes mobil var borta. Hon ringde den och då svarade en tjej som hade hittat den på bussen. JÄVLA KLANT säger jag bara. Tjejen som hade hennes mobil var tydligen påväg till töjnan, så E & U gick iväg dit för att hämta den medans jag stannade hemma med mami och pratade om spanskan.
Nu har jag iaf bestämt mig för att skita i spanskan totalt. Jag klarar inte av det. Så no more säger jag bara. Hoppas det inte påverkar det andra ämnerna som min mamma säger att det kommer göra. Men det tror jag inte så...
När Ellen och Ullis hade kommit tillbaka med hennes mobil och även min (som dem hade snott med sig utan att jag märkt det) så var vi tvungna att springa till tåget. På sollentuna mötte vi Stina och vi matchade tåget precis in till stan. Vid centralen åkte vi vidare till Sturegatan. Där kollade vi på bio. Ullis hade nämnligen 4 biljetter till förhandsvisningen till den nya disney filmen "Bolt". Och det tackar man ju inte nej till, haha. Nej, men filmen var faktiskt bra. En typisk disney film, fast snäppet läskigare kanske. Så ni som gillar disney filmer, se Bolt!
När filmen var slut åkte jag och Stina hem till henne och såg på favorit programmen OTH och Gossip girl. Efter det åkte jag hem och duschade.

Jag har haft en riktigt mysig söndag, tack för det tjejer!

Marsvinet Roffe, hunden Bolt och katten Smulan. Ifrån filmen! :)

Inga kommentarer: