30 december 2008

2008 närmar sitt slut

Kvällen igår spenderades hemma hos Fred med en del folk. Och det kunde ha varit roligare om jag säger så. Sen åkte jag, Stina och Ullis hem till mig och sov.

Idag vaknade vi runt halv 12. Åt frukost och sen bytte om och åkte direkt till stan. Det var sjukt mycket folk i stan och det tröttade ut mitt shopping humör jag hade. Tråkigt. Jag köpte ingenting alls även fast jag tjatade om det hela tiden typ, hehe. Jag hittade dock ett par underbara skor på Zara som jag nog ska köpa efter nyår någon gång. Jag tror det blir en ny kappa därifrån också, har spanat in en riktigt fin. Problemet är bara att jag inte har tillräckligt med pengar för att köpa allt jag vill just nu, haha. Aja.

Ikväll blire nog bara chillkväll hemma hos mig med Ullis och Stina.

BYE.


Inga kommentarer: