31 december 2008

Några timmar kvar

Idag vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och sa att klockan var kvart över tolv. Då gick jag upp och åt frukost och sen bytte om till chill kläder. Ungefär en timme senare åkte jag och mami till Täby för att kolla om Zara där hade min kappa och mina skor jag ville köpa. Men självklart var både kappan och skorna slut i min storlek, typskit! Så vi fick åka hem igen.
När vi var hemma började jag fixa mig inför ikväll. Så nu är jag klar! Mamma åkte nyss, så jag är helt själv i huset nu, maha!
Snart blire att dra iväg till Ulrika och äta middag som vi själva har hadlat och även ska laga. Det kommer nog bli riktigt mysigt! Efter middagen har vi dock inget planerat, så vi får väl se vad som händer då.

Hoppas alla får en toppen kväll & ett gott nytt år!

Inga kommentarer: