15 januari 2009

Språkresa

Oh my gosh, imorgon är det fredag.. igen! Herregud vad veckorna går fort nu för tiden, det är ju helt sjukt. Men det är iof bara jävligt skönt! Nu längtar jag bara tills alla nationella proven är över och hoppas på att det går skitbra. Och sen efter det kommer ju sommarlovet. Hoppas på att få åka på språkresa, men inget bestämt ännu och jag har inte ens pratat med mamma om det än. Men jag har tänkt att ta upp det ikväll, så nu hoppas jag på att hon säger att jag får åka. Då blir jag riktigt jävla glad! Är faktiskt skittaggad på det nu efter idag när jag, Anna och Erika pratade om att åka. Det hade varit riktigt härligt. Till Malta. Så vi får väl se vart det leder och håll tummarna för mig att jag får!

Btw, har ändrat header i bloggen nu. En liknande bild sen förut men ser ändå rätt olika ut. Var den här finare än den förra?
Den förra bilden:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den du har nu rockar fett. Byt inte tillbbaakkaaaaa fööööööörfaaaaaaaaan. Den du har nu äger!!!!!! ALLLLLLTTIIIIDDDDDD YEEEEEEEEEEEAHHHHH

Matilda Kjellström sa...

Hahah tack gumsan!

Anonym sa...

Hehe (a)