10 januari 2009

Hello lördag

Idag har jag inte gjort ett enda skit! Bara varit hemma och varit med mig själv.
Jag och Ullis är skittaggade på att bowla ikväll, men det ville såklart ingen annan göra, typiskt! Så där sprack våran idé, för det är ju inte direkt roligt att bowla två personer..
Istället blir det nog filmchillkväll hemma hos någon av girlsen. Jag är inte så sugen på att gå ut och så, och så passar det ju bra med filmkväll, ellerhur?
Nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat, sen ska jag äta middag med henne och hennes nya pojkvän. Han verkar faktiskt vara riktigt gullig, tur det!

En sjukt tuff bild på Linda, Ullis och mig. Tagen på ridlägret år 2003 tror jag, om det inte var ännu tidigare.. Coola var vi iaf!

5 kommentarer:

Anonym sa...

OMG! HAHAHHAHAAH FETT SNYGGA HELT SERIÖST!! ;D

Matilda Kjellström sa...

Jag vet! Riktiga puddingar alltså..

Anonym sa...

Tjaaa matilda!:) kommer du ihåg dom dära skorna jag köpte som du tyckte var snygga ? då måste du se dom jag har köpt nu ! dom är drop-dead GORGEUS !iofs så har jag inte lagt ut nån bild på dom i bloggen men de kmr väl. aja ville bara skryta lite. Puss !

Anonym sa...

HÄSTBRUDAR!

Matilda Kjellström sa...

Mira - SKOJAR DU MED MIG?! Ge mig en bild på skorna nu så fort du ser det här!