11 januari 2009

En mysig lördagkväll!

-Igårkväll var en rolig myskväll!
Vid åtta tiden gick jag och mötte Ullis på Sollentuna. Där köpte vi godis och snacks inför kvällen. Sen begav vi oss vidare till Erika där vi var hela kvällen. Först satt vi och sjöng sing star i några timmar. Det var riktigt jävla roligt för vi var inte direkt så seriösa om man säger så. Efter det satte vi på High school musical, först 1:an och sen även 2:an (Ullis gick dock efter första). Sen ville vi också se 3:an men den hade hon inte hemma. Och dessutom har ingen av oss sett den heller, så vi ska se den snart har vi bestämt! När tvåan var slut så var klockan typ runt två/tre och då låg vi bara och pratade om allt möjligt på varsin madrass på golvet. När klockan hade blivit ungefär fyra så gick vi upp ett tag och busade lite (haha), ja som sagt vi blir lite konstiga när vi är tillsammans. Men kul har vi iaf! Sen vid fem så somnade vi.
Idag vaknade vi klockan två, då vi gick upp och gjorde toast medans vi kollade på Desperate Housewives. Lite senare kom mamma och hämtade mig. Och nu har jag varit hemma sen dess och kommer nog vara det hela kvällen också.
Nu har jag också beställt en ny mobil, finally! Jag beställde även lite olika kläder från hm, bl a en ny bikini och en kofta. (Jag lägger upp en bild på mobilen i nästa inlägg.)

Inga kommentarer: