7 januari 2009

HOME HOME HOME

Sådärja! Nu är jag hemma och har iof varit det i några timmar nu. Som sagt så hade jag det skitskönt i Dalarna. Vi åkte otroligt mycket fyrhjuling där uppe, och vi var rätt galna, haha.. Åkte ut på isen och gled runt och ramlade av. Riktigt roligt faktiskt. Bara att det var så jävla kallt! När man andades in luft genom näsan så frös typ hela näsborrarna till is! Obehaglig känsla, haha.
Som jag sa igår så har vi även shoppat en del där uppe. Ett nytt marinblått mjukisställ från Vero moda, en ny mascara och nya jeans från GT. Så det var ju bra, behövde lite mer grejer till garderoben, kändes som att det var ett tag sen jag shoppade sist.

Ikväll har vi bara åkt tåg hem därifrån, som tar typ 3 timmar, eller mer? Sen åkte jag, Ullis och Stina direkt hem till Ullis där vi har varit och chillat hela kvällen. Skönt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

VÄLKOMMEN HEM MIN SKÖÖNA!!!!

Matilda Kjellström sa...

Tack babe!!!!

Anonym sa...

ingen orsak gullegris!