12 januari 2009

21:28

Sådärja, skolmåndagen avklarad! Fast måndagar i skolan är faktiskt inte ett dugg jobbiga, tur det! Särskilt sista lektionen som då var studietid, då jag och Anna bara spelade ett annorlunda sällskapsspel som hette "2gether", hieihe.
När vi slutade gick jag, Sophie, Anna och Erika hem till Erika och bakade kladdkaka medans vi tittade på OTH. När kladdkakan var uppäten så gick vi och sjöng sing star. Hon har bara Abba låtar och jag kan typ ingen hel abba låt, kan bara några få refränger. Så det är lite synd, får väl ta och öva lite på texterna och sen komma tillbaka och battla Erika! ;)
När vi var trötta på sing star satte vi på något tennisspel som faktiskt var skitkul, (kan man kanske inte tro men haha).
Nu sitter jag iaf hemma och kollar på Guldbaggegalan och ska snart hoppa in i duschen är det tänkt.

Jag hittade en bild på 3 riktiga puddingar! (Bilden är tagen för mer än 2 år sen)

Inga kommentarer: