7 januari 2009

Snart får jag besök

Jag har inte gjort ett piss sen jag skrev förra inlägget. Alltså har jag inte gjort något på hela dagen. Men nu väntar jag faktiskt på att Poppis Stina ska komma hit. Med den bruden har man alltid lika kul, så vi kommer väl hitta på något bus!
Fortfarande största ångesten ever över imorgon. Skönt att det bara är två dagar iallafall. Två dagar sen helg igen. På söndagen därimot, ojojoj vilken ångest jag kommer få då. Men jaja, det tar jag då. Nu orkar jag inte bry mig om det.

Btw, jag vill shooooooooooppa! Men just nu vill jag bara ha dyra grejer.
  • Skor
  • Väska
  • Kappa
  • Jeans

Bara dyrt skit, men jag ska köpa det iaf. Det är liksom saker jag verkligen kan använda också, så!

(Gammal bild på mig och Stinis)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAH PS!!

Matilda Kjellström sa...

Haha, ja som sagt. Poppis Stina!