29 augusti 2008

Sjukling

Min kära vän Sophie har smittat mig med värsta förskylningen. Jag kom nyss hem ifrån att ha varit i skolan en snabbis för att ta spexfoto, och det kan man ju bara inte missa! Vårt tema var Sverigehuliganer. Jag tror kortet blev riktigt bra för alla var supergulliga med Sverigemålning i hela ansiktet, (alla utom jag kanske kände mig ganska sliten)menmen ni får se resultatet om en månad kanske(?). Jag, Erika, Anna och Sophie hann också ta ett kompisfoto tillsammans innan jag åkte hem också, det blev rätt sött med deras Sverigemålade ansikten och jag som hade hunnit ta bort målningen och såg ut som ett litet barn helt utan smink haha..
Men nu sitter jag bara här hemma och hoppas på att bli frisk snart, jag konfireras mig ju trotsallt imorgon också och då ska vi (Ludwig, Sophie, Camilla och Stina) sjunga två låtar och då kan man ju inte låta såhära! Men vi får väl se hur det går.
/Matilda

Inga kommentarer: