31 augusti 2008

Kyrkan & Stinsen

Nu blir det ingen mer kyrka för min del (iaf inte än på ett tag). Typ de ända vi gjorde var att sitta i våra kåpor framför alla kyrkmänniskor och sjunga till massa låtar som jag aldrig hade hört förut. De var ändå helt okej tack vare att Linnéa alltid lyckas säga någon cp kommentar så att man börjar skratta. Vi fick vårat konfirmationskort (eller vad man ska kalla de) idag också, det blev verkligen sjukt fult på mig, men jag måste ändå skanna in den på datorn och visa, haha!
Efter kyrkan ville Linnéa åka till Stinsen för att köpa en plattång så jag, Sophie och Stina följde med henne. När hon köpt sin plattång så kom Ellen också dit och så tog vi nästa buss mot S-tuna fast jag hoppade av och gick hem istället pga att jag glömde busskortet hemma, rätt trist. Men jag kanske åker dit dom är om ett tag om jag pallar (a).

Inga kommentarer: